2009年5月18日星期一

日誌
今天我跟軒軒的電話對話
軒軒:契爺,我炒車呀!
我:(大驚)下?幾時呀?
軒軒:以前呀...(爸爸在旁邊插嘴:正話!晏晝食完飯)正話呀!
我:喺邊度呀?
軒軒:二樓!(軒軒家的會所,二樓是個專門給小孩玩的花園。)
我:啊!點炒法呀?
軒軒:我踩緊單車落斜路,個哥哥撞埋嚟!個哥哥講 sorry!
我:你成個人跌倒囉 wor?
軒軒:係呀!
我:有受傷呀?
軒軒:整損咗啲手手腳腳!
我:有流血呀?
軒軒:有。隻腳多啲,隻手少啲!
我:你有喊呀?
軒軒:
我:咁叻仔呀?
軒軒:係。返嚟先喊!搽黃藥水好痛!
我:啊!唔怕啦,契爺錫番啦!
軒軒:啊!

沒有留言:

發佈留言