2009年6月17日星期三

日誌
今天我和軒軒的電話對話:
軒軒:契爺!
我:乖!
軒軒:你幾時生個細佬畀我呀?
我:下?
軒軒:你幾時生個細佬畀我呀?
我:契爺唔會生細佬架喎!你好想有個細佬咩?
軒軒:我細佬喺陳商人度。
我:哦?
軒軒:有兩個!
我:下?咁多?
軒軒:仲有五個哥哥,七個妹妹!
我:嘩!都住喺陳商人度?
軒軒:係呀!
我:咁多人,夠住架嗱?
軒軒:陳商人搬咗屋。
我:搬咗去邊度?
軒軒:你屋企隔離。
我:下?哦。等我得閑撞下佢先。
軒軒:你去搵佢丫!仲可以搵七嬸!
我:七嬸?邊個嚟架?
軒軒:好似我學校個和姐咁...仲有八嬸、九嬸同十一嬸!
我:(奇怪點解冇十嬸?)我冇命啦!
軒軒:嘻嘻嘻嘻!你噤佢門鐘丫!嘻嘻嘻嘻!

沒有留言:

發佈留言